"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Мерей" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Мерей" города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балабақшадағы логопедиялық кабинеттің қазіргі коррекциялық пәндік-кеңістіктік ортасы »

12.10.2021
     Сөйлеу қабілеті бұзылған және психикалық дамуы тежелген балалардың сөйлеу мен психикалық дамуында коррекциялық - дамытушы орта маңызды рөл атқарады. Логопед кабинетінде коррекциялық - дамытушылық ортаны ұйымдастыра отырып, біз сөйлеу мен психикалық дамуға түзетуші әсер ету үшін жағдай жасауға тырыстық. Логопедиялық кабинеттің негізгі мақсаты - сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың коррекциялық білім алуына оңтайлы жағдай жасау.
Логопед кабинеті аясында балабақшадағы коррекциялық тәрбиенің әсері логопед алдында тұрған белгілі бір тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарға бағынады. Кеңсе кеңістігі, оның толықтығы баланы белсенділікке итермелейді, оның білімге деген құштарлығын оятады. Кеңседегі даму ортасы сөйлеудің барлық аспектілерінің және сөйлемейтін психикалық функциялардың дамуына ықпал ететін етіп ұйымдастырылған.
Логопедиялық кабинеттің пәндік-кеңістіктік даму ортасын құру кезінде келесі принциптерді басшылыққа алу қажет:
- психологиялық, педагогикалық және санитарлық -гигиеналық талаптарды сақтау;
 - бірізділік;
 - қол жетімділік;
 - ұтқырлық;
 - материалдардың әртүрлілігі;
 - инновациялық бағыт;
 - дизайн эстетикасы.
Осы талаптарға сәйкес ұйымдастырылған мектепке дейінгі мекемедегі логопедиялық кабинеттің пәндік-кеңістіктік даму ортасы әрқашан балаларды оқыту процесінде эмоционалды жағымды психологиялық климаттың мақсатты түрде қалыптасуына ықпал етеді.
Логопедия кабинетіндегі оқу -танымдық іс -әрекеттің кеңістігі психологиялық, педагогикалық, эстетикалық және санитарлық -гигиеналық талаптарды ескере отырып жасалған. Онда балалардың биіктігіне қарай таңдалған үстел мен орындықтар бар.
Жиһаздың орналасуы балалардың не істеп жатқанына байланысты үнемі өзгеріп отырады. Мақсатты жабдықтар мен қолдану бойынша логопед кабинетін шартты түрде бірнеше негізгі аймақтарға бөлуге болады:
1. Дыбысты түзету аймағы, оның құрамында: қабырға айнасы, шағын жұмыс үстелі (баланың бойына сәйкес), ақаулы дыбыстарды автоматтандыру мен дифференциациялау бойынша әдебиеттер, буындардағы дыбыстарды автоматтандыру мен ажыратуға арналған картотекалар, сөздер , сөйлемдер, мәтіндер, сөйлеу профильдерінің артикуляциялық үлгілері бар карталар.

2. Ұсақ моториканы дамытуға арналған аймақ, онда әр түрлі конструкторлар, шілтерлер, мозаика, жұмбақтар, пирамидалар, ұя салатын қуыршақтар, кішкентай ойыншықтар, түймелері бар ойындар, сіріңке, киім ілгіштері,
миниатюралық құрғақ саусақ бассейндері, әр түрлі лексика тақырыптары бойынша трафареттер, саусақ гимнастикасының картотекалары, сонымен қатар сөйлеу мен қозғалысты үйлестіруге арналған әр түрлі жаттығулар.
3. Сөйлеу тынысын дамытуға арналған аймаққа балалардың музыкалық аспаптары, тыныс алу жаттығуларының картотекасы, «үрлегіштер» және т.б.
Балаларға сабын көпіршіктері өте ұнайды, олар балаларға ұзақ және қысқа, тегіс және өткір дем шығаруды визуалды және тиімді түрде үйретеді.
4. Фонематикалық есту мен дыбыстық талдау мен синтездің даму аймағы мыналарды қамтиды:
Сөздегі дыбыстың орнын анықтауға арналған схемалар, «саундтректер», суретті материал және дыбыстың сөздегі орнын анықтауға арналған ойындар.
5. Сөйлеудің лексика -грамматикалық жағының даму аймағы әр түрлі сурет материалдарынан тұрады (сюжеттік суреттер, сюжеттік суреттер сериясы, суретті материал «Антонимдер», «Синонимдер», «Іс -әрекеттердің АВС» және т.б.).
6. Сауаттылыққа үйрету аймағы: сөздерді, сөйлемдерді, чиптерді, магниттік тақтаны, магниттік алфавит, буын кестелерін, әріптік бағаларды және т.б.құрастыруға арналған сызбалармен ұсынылған.
7. Әдістемелік, дидактикалық және ойындық қамтамасыз ету аймағы. Ол өте кең кітап шкафымен ұсынылған және келесі бөлімдерден тұрады:
дефектология, логопедия және балалар психологиясы бойынша анықтамалық әдебиеттер;
балалардың сөйлеу тілін тексеруге арналған материалдар;
дыбыстық айтылымды түзету бойынша әдістемелік әдебиеттер;
OHP жеңу бойынша әдістемелік әдебиеттер (жалпы сөйлеу дамымауы);
сауаттылыққа үйрету бойынша оқу -әдістемелік әдебиеттер;
сөйлеуді түзету және дамыту бөлімдері бойынша оқу -әдістемелік жоспарлар (файлдары бар қалталарда);
коррекциялық процесті дидактикалық қамтамасыз етуге арналған нұсқаулықтар (қораптар мен конверттерде);
 Консультациялық орталық.
Ата -аналармен, мұғалімдермен және ПМПК -мен кездесулерге арналған.

Мұғалімнің жұмыс орны - логопед.
Логопед кабинетінің жұмыс кестесімен, логопедиялық сабақтармен, үстел мен орындықпен жабдықталған.
Осылайша, шебер ұйымдастырылған коррекциялық - дамытушы орта балаларды сөйлеу дағдыларының жаңа деңгейлеріне шығаруға, сонымен қатар олардың психикалық және психикалық дамуында күрделі міндеттер қоюға мүмкіндік береді.

 

 

 

Просмотров: 364


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст