"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Мерей" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Мерей" города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбиеленушілердің білімін бағалау

                                                                     Ортаңғы жас тобына арналған (3 жастағы балалар) бақылау парағы                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                  Оқу жылы: 2023-2024                              Топ:   ересек  "Аяулым"             Өткізу кезеңі: бастапқы        Өткізу мерзімі: қыркүйек                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Баланың аты - жөні    Физикалық қасиеттерді дамыту Коммуникативтік дағдыларды дамыту                       Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту  Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту                Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
Дене шынықтыру Сөйлеуді дамыту Көркем әдебиет Қазақ тілі Математика негіздері Сурет салу Мүсіндеу  Жапсыру Құрастыру Музыка Қоршаған ортамен танысу
3-Ф.1 3-Ф.2 3-Ф.3 3-Ф.4 3-Ф.5 3-К. 1 3- К.2 3-К.3 3-К. 4 3-К.5 3-К.6 3-К.7 3-К.8 3-К.9 3-К.10 3-К.11 3-К.12 3-К.13 3-К.14 3-К.15 3-Т.1 3-Т.2 3-Т.3 3-Т.4 3-Т.5 3-Ш.1 3-Ш.2 3-Ш.3 3-Ш.4 3-Ш.5 3-Ш.6 3-Ш.7 3-Ш.8 3-Ш.9 3-Ш.10 3-Ш.11 3-Ш.12 3-Ш.13 3-Ш.14 3-Ш.15 3-Ш.16 3-Ш.17 3-Ш.18 3-Ш.19 3-Ш.20 3-Ш.21 3-Ш.22 3-Ш.23 3-Ш.24 3-Ш.25 3-Ә.1 3-Ә.2 3-Ә.3 3-Ә.4 3-Ә.5
аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүреді, сапта бір-бірлеп, шеңбер бойымен, шашырап, заттарды айналып, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді: тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді, оң және сол қолмен қашықтыққа, көлденең нысанаға, тік нысанаға заттарды лақтырады:  заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі: өзіне-өзі қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына ие: күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтау қажеттігін біледі: дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтады: қоршаған ортаға қатысты әртүрлі сұрақтарға жауап береді сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстырады дұрыс сөйлеу қарқынына ие: естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады: кітаптардағы суреттерді өз бетінше, басқа балалармен бірге қарастырады, көрген суреттері бойынша өз ойын айтады: әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдайды және түсінеді, сюжетті эмоционалды қабылдайды, кейіпкерлерге жанашырлық танытады: ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнайды, еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдайды: оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін  қайталап айтады: тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады: қазақ тіліне тән дыбыстарды, осы дыбыстармен берілген сөздерді айтады: өзіне айтылған сөздерді ынта қойып тыңдайды және түсінеді: күнделікті жиі қолданылатын сөздердің мәнін түсінеді және оларды ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолданады: ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады: таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша  сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады: «бір», «көп» ұғымдарын ажыратады жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады: ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттейді, атайды: өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды: сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі: негізгі түстерді дұрыс атайды тұтас қағаз бетіне бейнені орналастыра алады;  пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген сурет салуда ұқыптылық танытады, қауіпсіздікті сақтайды: мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдаланады  бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндейді заттар мен бұйымдарды өз бетінше мүсіндей алады  жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтайды желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады  ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді ұжымдық жұмыстарға қатысады және оларды қызығып жасайды  геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді  құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап, зерттейді әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар тұрғызады ұжымдық құрылыс жасауға қатысады ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан, үлгі бойынша, ойдан құрастыра алады өзі құраған құрылысымен ойнайды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинайды: музыкалық шығарманы соңына дейін тыңдайды, музыканың сипатын түсінеді әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды билейтін әуендерге сәйкес қимылдарды өз бетінше орындайды: қазақ халқының қарапайым би қимылдарын біледі: балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды көлік құралдарын атайды, жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді біледі: тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие: «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерге ие: табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды, топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:
аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып жүре алады, жүгіре алады  аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруге, жүгіруге талпынады жүреді, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып жүре алмайды, жүгіруге қызығушылық танытпайды нұсқауға сәйкес секіреді, лақтырады дұрыс секіруге, лақтыруға талпынады секірудің, лақтырудың қарапайым әдісін меңгерген  еңбектейді, өрмелейді  заттардың арасымен еңбектеуге, өрмелеуге, заттардан түсуге талпынады  заттардың арасымен еңбектей, өрмелей  алмайды және одан түсе алмайды  өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларына ие  кейбір дағдыларды меңгерген дағдыларды меңгермеген  дағдыларды сақтайды  дағдыларды меңгерген  дағдыларды сақтауға талпынады анық айтады кейбіреуін айтады анық айта алмайды сұрақтарға жауап береді кейбіреуіне жауап береді жауап бермейді байланыстыра алады кейбіреуін байланыстырады байланыстыра алмайды сөйлегенде қарқынды сақтайды дұрыс сөйлеу қарқыны қалыптасады дұрыс сөйлеу қарқыны қалыптаспаған анық айтады айтып беруге тырысады айта алмайды қарастырады, ойын анық айтады қарастырады, өз ойын толық жеткізе алмайды қарастырады бірақ өз ойын айта алмайды тыңдайды, түсінеді, кейіпкерлерге жанашырлық танытады ішінара түсінеді, жанашырлық танытады тыңдайды және  түсінеді, кейіпкерлерге жанашырлық танытпайды қызығып ойнайды, рөлдерді сомдайды ойнайды, рөлді  сомдауға талпынады ойнамайды және көрністерде ойнауға қызығушылық танытпайды қайталап айтады қайталап айтуға талпынады анық айта алмайды мәнерлеп, жатқа айтады жатқа айтады, бірақ мәнерлеп айта алмайды  сөздерді анық айтпайды  анық айтады кейбіреуін айтады анық айта алмайды тыңдайды, түсінеді кейбіреуін түсінеді тыңдайды, бірақ түсінбейді түсінеді, дұрыс қолданады ішінара түсінеді, қолданады түсінеді, бірақ дұрыс қолдана алмайды тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады тыңдайды, түсінеді, ойын айтуға тырысады  тыңдайды, ішінара түсінеді, ойын анық жеткізе алмайды түсінеді, сөз тіркестерін құрайды қайталап айтуға талпынады қайталап айта алмайды, бірақ сұрақтарға жауап береді дұрыс ажыратады ішінара ажыратады ажыратуға талпынады жаңа заттарды  белсенді зеделейді, білуге құмар  заттарды зеделейді, жаңа заттарды зерделеуге   уақытша  қызығушылық танытады жаңа заттар мен ойыншықтарды  білуге және зерделеуге тырыспайды салыстыра алады кейбіреуін салыстырады салыстыра алмайды зерттейді, атайды зерттейді, ішінара атайды зерттейді, бірақ атай алмайды анықтайды  ішінара анықтайды анықтай алмайды қолдана алады кейбіреуін қолданады қолдана алмайды дұрыс атайды кейбіреуін атайды толық атай алмайды орналастыра алады кейбіреуін орналастырады орналастыруға тырысады игерген дағдыларды ішінара меңгерген игерген дағдыларын қолдануға талпынады суретті ұқыпты салады, қауіпсіздікті сақтайды суретті ұқыпты салуға, қауіпсіздікті сақтауға  талпынады  ұқыпты болуға, қауіпсіздікті сақтауға тырысады пайдаланады ішінара қолданады қолдануға тырысады мүсіндей алады мүсіндеуге тырысады мүсіндейді, бірақ бөліктерді біріктіре алмайды мүсіндеуде дербестік танытады өз бетінше мүсіндеуге талпынады  ересектің көмегімен мүсіндейді біріктіреді ішінара біріктіреді біріктіруге тырысады қауіпсіздікті сақтайды қауіпсіздіктің кейбір ережелерін сақтауға талпынады ескертке кезде қауіпсіздікті сақтайды игерген ішінара игерген игеруге талпынады пішіндерді таңдайды кейбіреуін таңдай алады таңдауға тырысады орналастырады және желімдейді орналастырады, желімді қолдана алмайды желімдеуге талпынады қатысады, қызығып жасайды қатыспайды, жеке жұмыс жасағанды ұнатады қатысуға талаптанады ажыратады, безендіреді кейбіреуін ажыратады, бірақ безендіре алмайды ажырата алмайды, ою-өрнектерге қызығушылық танытады сызбаларға, үлгілерге сәйкес зерттейді  зерттеуге қызығушылық танытады зерттеуге талпынбайды құрылыстар тұрғызады құрылыс тұрғызуға талпынады тұрғыза алмайды қатысады ұжымдық жұмысқа қызығушылық танытады қатысады, бірақ белсенділік танытпайды үлгі бойынша және ойдан құрастырады үлгі бойынша құрастырады, ойдан құрастыруға ұмтылады тек үлгі бойынша құрастырады қызығушылықпен ойнайды, жинайды ойнайды, жинауға талпынады ойнамайды, жинамайды тыңдайды, түсінеді тыңдайды, музыкаға қызығушылық танытпайды тыңдайды, бірақ түсінбейді әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды әнді барлығымен бірге бастайды, бірге аяқтауға   тырысады әнді барлығымен бірге бастайды, бірақ бірге   айта алмайды белсенділік танытады, қимылдарды өз бетінше орындайды ересекпен бірге  қимылды өз бетінше орындайды өз бетінше орындауға тырысады біледі кейбіреуін біледі білмейді біледі, оларда  қуана ойнайды кейбіреуін біледі,оларда  ойнайды білмейді, оларда  ойнайды анық атайды кейбіреуінің есімдерін атайды атауға талпынады атайды, біледі ішінара атайды, кейбіреуін біледі атауға, білуге талпынады түсініктері бар ішінара түсініктері бар  түсінуге талпынады «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктері бар кейбір«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы түсініктері бар кейбір«жақсы» немесе «жаман» әрекеттерді (қылықтар) ажыратуға  ұмтылады өзбетінше бақылайды, қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды сирек  бақылайды, сақтауға талпынады  ересектің   қарауымен бақылайды, қауіпсіз мінез-құлық ережелерін өз бетінше сақтай алмайды
1 Айдар Ансар   1     1       1     1   1       1   1     1       1     1     1   1       1   1     1     1     1     0 1     0 0       1       1   1       1   1       1     1   1       1     1   1     1       1     1   1     1       1   1       1     1   1       1     1     1   1       1   1       1   1       1     1   1       1   1       1
2 Новоселов Давид     1     1     1   1     1       1   1       1   1     1     1     1       1     1     1   1       1   1     1     1       1   1     1       1     1     1     1     1   1     1       1     1     1     1   1     1       1   1       1   0 1   1     1     1       1     1     1   1       1   1     1     1       1   1     1       1
3 Уралов Дархан     1     1     1     1     1     1   1       1     1     1     1     1     1     1     1   1       1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1   1       1     1     1     1     1     1     1     1   1       1     1     1     1     1     1     1     1
Барлығы 0 1 2 0 1 2 0 0 3 0 1 2 0 2 1 0 0 3 0 3 0 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 2 1 0 0 3 0 1 2 0 1 2 0 3 0 0 1 2 0 1 2 0 1 1 0 1 1 0 1 2 0 1 2 0 2 1 0 0 3 0 1 2 0 0 3 0 0 3 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 0 3 0 0 3 0 2 1 0 2 1 0 0 3 0 3 0 0 0 3 0 0 3 0 2 1 0 1 2 0 1 2 0 0 3 0 1 2 0 0 3 0 3 0 0 0 3 0 2 1 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 1 2 0 2 1 0 0 3
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі, % 0 33 67 0 33 67 0 0 100 0 0 67 0 67 33 0 0 100 0 100 0 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 67 33 0 0 100 0 33 67 0 33 67 0 100 0 0 33 67 0 33 67 0 33 33 0 33 33 0 33 67 0 33 67 0 67 33 0 0 100 0 33 67 0 0 100 0 0 100 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 0 100 0 0 100 0 67 33 0 67 33 0 0 100 0 100 0 0 0 100 0 0 100 0 67 33 0 33 67 0 33 67 0 0 100 0 33 67 0 0 100 0 100 0 0 0 100 0 67 33 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 33 67 0 67 33 0 0 100
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  ЕСКЕРТУ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
  Жоғары 3-Ф 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Орташа 3-Ф 26,7 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Төмен 3-Ф 66,7 2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
      93 3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Жоғары 3-К 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Орташа 3-К 40,0 1,2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Төмен 3-К 55,6 1,666667                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
      95,55556 2,866667                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Жоғары 3-Т 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Орташа 3-Т 33,3 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Төмен 3-Т 66,7 2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
      100 3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Жоғары 3-Ш 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Орташа 3-Ш 30,7 0,92                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Төмен 3-Ш 69,3 2,08                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
      100 3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Жоғары 3-Ә 0,0 0                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Орташа 3-Ә 33,3 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Төмен 3-Ә 66,7 2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
      100 3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Жаңартылған күні: 03.06.2024 18:42
Құрылған күні: 03.06.2024 19:07

Текст