Текст
Ортаңғы жас тобына арналған (3 жастағы балалар) бақылау парағы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу жылы: 2023-2024 Топ: ересек "Аяулым" Өткізу кезеңі: бастапқы Өткізу мерзімі: қыркүйек | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ | Баланың аты - жөні | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дене шынықтыру | Сөйлеуді дамыту | Көркем әдебиет | Қазақ тілі | Математика негіздері | Сурет салу | Мүсіндеу | Жапсыру | Құрастыру | Музыка | Қоршаған ортамен танысу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-Ф.1 | 3-Ф.2 | 3-Ф.3 | 3-Ф.4 | 3-Ф.5 | 3-К. 1 | 3- К.2 | 3-К.3 | 3-К. 4 | 3-К.5 | 3-К.6 | 3-К.7 | 3-К.8 | 3-К.9 | 3-К.10 | 3-К.11 | 3-К.12 | 3-К.13 | 3-К.14 | 3-К.15 | 3-Т.1 | 3-Т.2 | 3-Т.3 | 3-Т.4 | 3-Т.5 | 3-Ш.1 | 3-Ш.2 | 3-Ш.3 | 3-Ш.4 | 3-Ш.5 | 3-Ш.6 | 3-Ш.7 | 3-Ш.8 | 3-Ш.9 | 3-Ш.10 | 3-Ш.11 | 3-Ш.12 | 3-Ш.13 | 3-Ш.14 | 3-Ш.15 | 3-Ш.16 | 3-Ш.17 | 3-Ш.18 | 3-Ш.19 | 3-Ш.20 | 3-Ш.21 | 3-Ш.22 | 3-Ш.23 | 3-Ш.24 | 3-Ш.25 | 3-Ә.1 | 3-Ә.2 | 3-Ә.3 | 3-Ә.4 | 3-Ә.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүреді, сапта бір-бірлеп, шеңбер бойымен, шашырап, заттарды айналып, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді: | тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді, оң және сол қолмен қашықтыққа, көлденең нысанаға, тік нысанаға заттарды лақтырады: | заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және одан түседі: | өзіне-өзі қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына ие: | күнделікті гигиеналық дағдыларды сақтау қажеттігін біледі: | дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтады: | қоршаған ортаға қатысты әртүрлі сұрақтарға жауап береді | сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстырады | дұрыс сөйлеу қарқынына ие: | естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтады: | кітаптардағы суреттерді өз бетінше, басқа балалармен бірге қарастырады, көрген суреттері бойынша өз ойын айтады: | әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдайды және түсінеді, сюжетті эмоционалды қабылдайды, кейіпкерлерге жанашырлық танытады: | ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнайды, еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің рөлін сомдайды: | оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады: | тақпақтарды, өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады: | қазақ тіліне тән дыбыстарды, осы дыбыстармен берілген сөздерді айтады: | өзіне айтылған сөздерді ынта қойып тыңдайды және түсінеді: | күнделікті жиі қолданылатын сөздердің мәнін түсінеді және оларды ауызекі сөйлеуде өз бетінше дұрыс қолданады: | ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады: | таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады: | «бір», «көп» ұғымдарын ажыратады | жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді | ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады: | ұстау және көру тәсілдері арқылы геометриялық фигураларды зерттейді, атайды: | өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды: | сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі: | негізгі түстерді дұрыс атайды | тұтас қағаз бетіне бейнені орналастыра алады; | пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген | сурет салуда ұқыптылық танытады, қауіпсіздікті сақтайды: | мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдаланады | бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндейді | заттар мен бұйымдарды өз бетінше мүсіндей алады | жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіреді | мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтайды | желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген | бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады | ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді | ұжымдық жұмыстарға қатысады және оларды қызығып жасайды | геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді | құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап, зерттейді | әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар тұрғызады | ұжымдық құрылыс жасауға қатысады | ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан, үлгі бойынша, ойдан құрастыра алады | өзі құраған құрылысымен ойнайды, ойнап болған соң құрылыс бөлшектерін жинайды: | музыкалық шығарманы соңына дейін тыңдайды, музыканың сипатын түсінеді | әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды | билейтін әуендерге сәйкес қимылдарды өз бетінше орындайды: | қазақ халқының қарапайым би қимылдарын біледі: | балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды | отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды | көлік құралдарын атайды, жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді біледі: | тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие: | «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерге ие: | табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды, топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып жүре алады, жүгіре алады | аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып, жүруге, жүгіруге талпынады | жүреді, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, жартылай отырып жүре алмайды, жүгіруге қызығушылық танытпайды | нұсқауға сәйкес секіреді, лақтырады | дұрыс секіруге, лақтыруға талпынады | секірудің, лақтырудың қарапайым әдісін меңгерген | еңбектейді, өрмелейді | заттардың арасымен еңбектеуге, өрмелеуге, заттардан түсуге талпынады | заттардың арасымен еңбектей, өрмелей алмайды және одан түсе алмайды | өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларына ие | кейбір дағдыларды меңгерген | дағдыларды меңгермеген | дағдыларды сақтайды | дағдыларды меңгерген | дағдыларды сақтауға талпынады | анық айтады | кейбіреуін айтады | анық айта алмайды | сұрақтарға жауап береді | кейбіреуіне жауап береді | жауап бермейді | байланыстыра алады | кейбіреуін байланыстырады | байланыстыра алмайды | сөйлегенде қарқынды сақтайды | дұрыс сөйлеу қарқыны қалыптасады | дұрыс сөйлеу қарқыны қалыптаспаған | анық айтады | айтып беруге тырысады | айта алмайды | қарастырады, ойын анық айтады | қарастырады, өз ойын толық жеткізе алмайды | қарастырады бірақ өз ойын айта алмайды | тыңдайды, түсінеді, кейіпкерлерге жанашырлық танытады | ішінара түсінеді, жанашырлық танытады | тыңдайды және түсінеді, кейіпкерлерге жанашырлық танытпайды | қызығып ойнайды, рөлдерді сомдайды | ойнайды, рөлді сомдауға талпынады | ойнамайды және көрністерде ойнауға қызығушылық танытпайды | қайталап айтады | қайталап айтуға талпынады | анық айта алмайды | мәнерлеп, жатқа айтады | жатқа айтады, бірақ мәнерлеп айта алмайды | сөздерді анық айтпайды | анық айтады | кейбіреуін айтады | анық айта алмайды | тыңдайды, түсінеді | кейбіреуін түсінеді | тыңдайды, бірақ түсінбейді | түсінеді, дұрыс қолданады | ішінара түсінеді, қолданады | түсінеді, бірақ дұрыс қолдана алмайды | тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады | тыңдайды, түсінеді, ойын айтуға тырысады | тыңдайды, ішінара түсінеді, ойын анық жеткізе алмайды | түсінеді, сөз тіркестерін құрайды | қайталап айтуға талпынады | қайталап айта алмайды, бірақ сұрақтарға жауап береді | дұрыс ажыратады | ішінара ажыратады | ажыратуға талпынады | жаңа заттарды белсенді зеделейді, білуге құмар | заттарды зеделейді, жаңа заттарды зерделеуге уақытша қызығушылық танытады | жаңа заттар мен ойыншықтарды білуге және зерделеуге тырыспайды | салыстыра алады | кейбіреуін салыстырады | салыстыра алмайды | зерттейді, атайды | зерттейді, ішінара атайды | зерттейді, бірақ атай алмайды | анықтайды | ішінара анықтайды | анықтай алмайды | қолдана алады | кейбіреуін қолданады | қолдана алмайды | дұрыс атайды | кейбіреуін атайды | толық атай алмайды | орналастыра алады | кейбіреуін орналастырады | орналастыруға тырысады | игерген | дағдыларды ішінара меңгерген | игерген дағдыларын қолдануға талпынады | суретті ұқыпты салады, қауіпсіздікті сақтайды | суретті ұқыпты салуға, қауіпсіздікті сақтауға талпынады | ұқыпты болуға, қауіпсіздікті сақтауға тырысады | пайдаланады | ішінара қолданады | қолдануға тырысады | мүсіндей алады | мүсіндеуге тырысады | мүсіндейді, бірақ бөліктерді біріктіре алмайды | мүсіндеуде дербестік танытады | өз бетінше мүсіндеуге талпынады | ересектің көмегімен мүсіндейді | біріктіреді | ішінара біріктіреді | біріктіруге тырысады | қауіпсіздікті сақтайды | қауіпсіздіктің кейбір ережелерін сақтауға талпынады | ескертке кезде қауіпсіздікті сақтайды | игерген | ішінара игерген | игеруге талпынады | пішіндерді таңдайды | кейбіреуін таңдай алады | таңдауға тырысады | орналастырады және желімдейді | орналастырады, желімді қолдана алмайды | желімдеуге талпынады | қатысады, қызығып жасайды | қатыспайды, жеке жұмыс жасағанды ұнатады | қатысуға талаптанады | ажыратады, безендіреді | кейбіреуін ажыратады, бірақ безендіре алмайды | ажырата алмайды, ою-өрнектерге қызығушылық танытады | сызбаларға, үлгілерге сәйкес зерттейді | зерттеуге қызығушылық танытады | зерттеуге талпынбайды | құрылыстар тұрғызады | құрылыс тұрғызуға талпынады | тұрғыза алмайды | қатысады | ұжымдық жұмысқа қызығушылық танытады | қатысады, бірақ белсенділік танытпайды | үлгі бойынша және ойдан құрастырады | үлгі бойынша құрастырады, ойдан құрастыруға ұмтылады | тек үлгі бойынша құрастырады | қызығушылықпен ойнайды, жинайды | ойнайды, жинауға талпынады | ойнамайды, жинамайды | тыңдайды, түсінеді | тыңдайды, музыкаға қызығушылық танытпайды | тыңдайды, бірақ түсінбейді | әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды | әнді барлығымен бірге бастайды, бірге аяқтауға тырысады | әнді барлығымен бірге бастайды, бірақ бірге айта алмайды | белсенділік танытады, қимылдарды өз бетінше орындайды | ересекпен бірге қимылды өз бетінше орындайды | өз бетінше орындауға тырысады | біледі | кейбіреуін біледі | білмейді | біледі, оларда қуана ойнайды | кейбіреуін біледі,оларда ойнайды | білмейді, оларда ойнайды | анық атайды | кейбіреуінің есімдерін атайды | атауға талпынады | атайды, біледі | ішінара атайды, кейбіреуін біледі | атауға, білуге талпынады | түсініктері бар | ішінара түсініктері бар | түсінуге талпынады | «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктері бар | кейбір«жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы түсініктері бар | кейбір«жақсы» немесе «жаман» әрекеттерді (қылықтар) ажыратуға ұмтылады | өзбетінше бақылайды, қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды | сирек бақылайды, сақтауға талпынады | ересектің қарауымен бақылайды, қауіпсіз мінез-құлық ережелерін өз бетінше сақтай алмайды | ||
1 | Айдар Ансар | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Новоселов Давид | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Уралов Дархан | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлығы | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | |
Педагог пен баланың күтілетін нәтижелерге жетуі, % | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 67 | 0 | 67 | 33 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 67 | 33 | 0 | 0 | 100 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 100 | 0 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 33 | 0 | 33 | 33 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 67 | 33 | 0 | 0 | 100 | 0 | 33 | 67 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 67 | 33 | 0 | 67 | 33 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 | 100 | 0 | 67 | 33 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 0 | 100 | 0 | 33 | 67 | 0 | 0 | 100 | 0 | 100 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 | 67 | 33 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 33 | 67 | 0 | 67 | 33 | 0 | 0 | 100 | |
ЕСКЕРТУ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 3-Ф | 0,0 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 3-Ф | 26,7 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 3-Ф | 66,7 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 3-К | 0,0 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 3-К | 40,0 | 1,2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 3-К | 55,6 | 1,666667 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95,55556 | 2,866667 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 3-Т | 0,0 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 3-Т | 33,3 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 3-Т | 66,7 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 3-Ш | 0,0 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 3-Ш | 30,7 | 0,92 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 3-Ш | 69,3 | 2,08 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоғары | 3-Ә | 0,0 | 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орташа | 3-Ә | 33,3 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмен | 3-Ә | 66,7 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||