"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Мерей" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Мерей" города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Е- портфолиосы

15.02.2022

                                                                                                             2- қосымша

«Педагогтің  Е-портфолиосы»

  1. Педагогтың педагогикалық бағыты туралы ақпарат:

Калина АйгерымСериковна«Мектепке дейінгібалалардың білімін бекіту мақсатында Монтессоридің дидактикалық материалын қолдану» аттыпедагогикалықбағыт бойынша жұмыс жүргізеді.

    Мектепке дейінгі балалармен жұмыс және тәжірибе барысында М.Монтессори технологиясын енгізді.

Біздің өмірімізде түбегейлі өзгерістер болып жатыр. Қоғамымызда экологиялық, экономикалық және рухани тұрғыдан күрделі мәселелерді шешетінжаңаша ойлайтын, шығармашыл,өз көзқарасын жеткізетінадамдарды тәрбиелеуміз қажет.

Өмір заңы бойыншаөзін-өзі бағалайтын, шешім қабылдап, тәуелсіз, қабылданған шешімдер үшін жауап бере алатын еркін адамның пайда болуын талап етеді.

М. Монтессори жүйесімен жақынырақ таныса отырып, педагог бұл жүйенің элементтері балаға көптеген қызықты, танымдық және пайдалы екенін көрсетті.

М. Монтессори ұсынған дамыту материалдары баланы белсенді әрекетке итермелейді, ал баланың моторикасы, ерікті қозғалысы, ойлау, ерік-жігер, сондай-ақ шыдамдылық пен табандылығы жетілдіріледі.

                М. Монтессоридің ойын түрлері:  Үстел үсті. Дидактикалық    

                ойындар. Құрылыс ойындары.  Сюжетті ойындар. Логикалық

                ойындар.

                Мақсаты: Монтессори  педагогикасының негізігі  принципі –

                балаға  өзін-өзі  тәрбиелеуге  өз бетінше  оқуға, өз  бетінше  дамуға           

                жағдай  жасау.
                     Балалардың  логикалық  ойлау қабілеттерін, әртүрлі   жаттығулар    

                арқылы  дамыта  отырып,  ұйымшылдық, тапқырлық, 

                ізденімпаздық қабілеттерін қалыптастыру.

                Міндеттері: Монтессори  топтарында  бала  негізінен арнайы     

                дайындалған  қоршаған  орта.  Монтессори  көрнекіліктердің 

                көмегімен  өз  бетінше  жұмыс  жасауға  үйренеді.  Монтессори 

                педагогикасының  тағы  бір  ерекшелігі  — әртүрлі  жастағы 

                балалар  бір-біріне  кедергі  келтірмейді қайта   бір-біріне   

                көмектеседі.

 

 

 

Монтессори әдістемесіәр балаға жеке көзқараста болады, яғни. әр бала дидактикалық материалды және оқуқызметіне кететін уақытты өз бетінше таңдай алады. Осылайша, бала өз қарқынымен дамуға мүмкіндік алады.

  •  

Екіншіден, барлық материалдар негізінде қателік бақылаумен қамтылған, оның көмегімен бала өз іс-әрекеттерінің дұрыс-бұрыс екендігін өз бетімен тексеріп отыруға мүмкіншілігі бар. Тағы да маңыздысы, бұл материалдар бір-бір дана болып жинақталған. Бұл балаларға өзара кезектесу жөнінде үәделесуге, немесе бірге жұмыс істеу жөнінде келісуге мүмкіншілік береді.

                    Монтессори  ақыл-ойдың басшылығымен ұсақ қол маторикасын      

                 дамытады. Баланы шынайы өмірге дайындайды. Өздігінен

                 киінеуге, бір нәрсені құюға, төгуге, , жууға, араластыруға, сурет

                 салып тағы басқаға үйретеді.

                    Материалдар сезімінің сипап сезу, дәм сезу, иіс сезу арқылы бала

                 тыныштық пен дыбыстарды тыңдауға, заттардың салмағын, түр-

                 түсін, пішінін ажыратуға үйренеді.

                     Дамып келе жатқан бала еркіндік пен өз қалағанын істеуге деген     

                  туа біткен қажеттілікке ие болып келеді.

                      Монтессори –балаға өз таңдағанын істеуге мүмкіндік беру, оның   

                  таңдауына және өз бетімен жұмыс істеуіне бөгет болмау.

                       Сондықтан Монтессоридің ұраны: «Мұны маған өзіме істеуіме

                   көмектес»«Маған жағдай жаса, мен өзім істеп- 

                   үйренемін». Дәл осы себепті оқу қызметін негізгі уақыты (75\%)   

                   емін еркін жұмыс істеуге бөлінеді. Әрбір бала өз таңдауға  

                   құқылы.

                                 Балабақшада  дидактикалық материалдарды  өз қолымен, ұсақ 

                   қол моторикасын дамытуға, ойлауға арналған бұйымдар жасап, 

                   Монтессори технологиясын өз жұмыстарымызға енгізіп отырмыз.  

                  Ол құралдарды дайындау үдерісіне ата-аналарымызды, ортаңғы

                  топтың балаларын да белсенді қатыстырамыз.

 

Монтессори өз еңбектерінде ата-аналарға, барша адамдарға

бала үлкендердің қолындағы ойыншық емес екендігін жеткізгісі

келді. Балалардың тәрбиелеу барысында ескере отыру қажет

өзіндік ынтасы мен ықыластары бар.

    

Монтессори бүгінгі күнге дейін өз маңыздылығын жоймай келе жатқан тұжырымға келді: «Баланы тәрбиелеу үшін ең алдымен оны білу керек, ал білу үшін оны бақылау қажет, бақылау үшін оған еркіндік беріп қою керек».

Просмотров: 303


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст