Текст
Баланың балабақшаға, демек, жаңа әлеуметтік жағдайларға бейімделуі кейде ауыртпалық тудырады. Балабақшаға келген кезде оның адамдармен барлық қарым-қатынасында күрделі қайта құру орын алады, өмірдің әдеттегі формалары бұзылады. Өмір сүру жағдайының бұл өзгеруі сезіммен, сөйлеу және ойын белсенділігінің төмендеуімен бірге жүруі мүмкін және көбінесе баланың денсаулығына әсер етеді.
Балалар мекемесіне бармаған бала үшін бәрі әдеттен тыс: туыстарының болмауы, бейтаныс ересектердің болуы, балалардың көп болуы, жаңа күнделікті тәртіп және т.б. Баланың балабақша табалдырығын салыстырмалы түрде ауыртпалықсыз аттауы, жаңа талаптарға оңай әрі тез үйренуі үшін оны алдын ала дайындау қажет. Мұнда психологтың кеңесі көмекке келеді.
Балабақшаға барар алдында да ата-аналар мекемеге келіп, сәби баратын топтың жетекшісімен, психологымен, мұғалімдерімен танысады. Олар олармен байланыс орнатуы, балалардың мектепке дейінгі мекемеде болу жағдайлары туралы білуі керек.
Өз тарапымыздан мамандарды нәрестеңіздің әдеттерімен және даму ерекшеліктерімен таныстыру, баланың мінез-құлқының ерекшеліктері, оның бейімділігі мен қызығушылықтары туралы айту - бұл кейінірек олармен санасуға көмектеседі.
Табысты бейімделудің қажетті шарты ата-ана мен тәрбиешілердің іс-әрекетін үйлестіру болып табылады. Теріс эмоциялардың алдын алу үшін балалардың әдеттегі өмір салтын түбегейлі өзгертуге болмайды. Әсіресе, балаларды таңғы сағат 8-де әкеліп, кешке қалдырса, ата-анасынан бөлек тұру қиынға соғады. Алғашқы күндерде баланы үй ауласындағы жағдайға ұқсайтын серуендеуге ғана әкелген жөн.
Мұнда тәрбиешімен және басқа балалармен танысу оңайырақ. Балалар ата-аналарымен қоштасу кезінде басқа балалардың көз жасына және жағымсыз эмоцияларына куә болмас үшін балабақшаға келу уақытын ауыстыруға болады. Бұл олардың көңіл-күйіне әсер етеді. Психолог ата-аналарға жаңадан келгендерді кейінірек таңертеңгі серуенге ғана емес, кешкі серуенге де әкелуге кеңес береді, ол кезде баланың назарын ата-анасының балаларына қалай келетініне, олардың қалай қуана қарсы алатынына, балаларды үйге қалай апаратынына, қалай балалар бір-бірімен қоштасады, ертеңгі кездесуге келіседі.
Бұл балаларға таңертең қоштасуға сабырлылықпен төтеп беруге, күнделікті қысқа уақыт бөлу үзіліс, үйден бас тарту дегенді білдірмейтініне үйренуге көмектеседі.