Текст
Балалардың таза ауада болуы мектеп жасына дейінгі баланың физикалық дамуы үшін үлкен маңызға ие. Серуен - бұл баланың денесін шынықтырудың бірінші және қол жетімді құралы. Бұл оның төзімділігі мен қоршаған ортаның қолайсыз әсеріне, әсіресе суыққа төзімділігін арттыруға көмектеседі.
Серуенде балалар ойнайды, көп қозғалады.
Қозғалыстар метаболизмді, қан айналымын, газ алмасуды жақсартады, тәбетті жақсартады. Балалар түрлі кедергілерді жеңуді үйренеді, мобильді, епті, батыл, төзімді болады. Олар қозғалыс дағдылары мен қабілеттерін дамытады, бұлшықет жүйесін нығайтады, өмірлік белсенділігін арттырады. Мектепалды даярлық топтарындағы серуен балабақшаның күнделікті жұмыс тәртібіне сәйкес жүргізілді. Серуендеуге бөлінген уақыт қатаң сақталады. Жалпы ұзақтығы 1,5 сағатты құрады.
Әр топта басқа топтардан бұталармен қоршалған бөлек аймақ бар. Сайтта ашық ойындар мен құммен ойындар, құрылыс материалдары мен түрлі ойыншықтармен ойындар бар.
Балалар серуенге шықпас бұрын, мұғалім учаскенің аумағын өзінің қызметтік нұсқаулығына сәйкес қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін тексерді.
Педагог серуенге шықпас бұрын балалармен гигиеналық процедураларды ұйымдастырды: мұрынды тазалау, дәретханаға бару.
Әр топтың жеке киінетін бөлмесі бар, баланың ыңғайлы отыруы, аяқ киімін киюі және басқа балаларға кедергі жасамауы үшін орындықтары бар.
Балалар өз бетінше және ретімен киініп, шешінеді. Алдымен олардың барлығы леггинстер, аяқ киімдер, сосын пальто, бас киім киеді. Серуеннен оралғанда, олар керісінше шешінеді.
Балаларда киіну мен шешіну дағдылары қалыптасты, содан кейін олар мұны тез және дәл жасайды, мұғалім оларға кейбір жағдайларда ғана көмектеседі (түймені бекітуге).
Киімді шкафта сақтау тәртібі сақталған: үстіңгі сөреге бас киім қойылады. Ілгекке куртка, леггинстер, колготкалар, жылы шалбар, сыртқы киім ілінген.
Аяқ киім төменгі сөреге, шұлықтар үстіне қойылады.
Серуенге шығатын балалардың өздері ойыншықтар мен ойындар мен ашық ауада серуендеуге арналған материалдарды шығарады.
Серуендегі балалардың мазмұны жыл мезгіліне, ауа райына, алдыңғы әрекеттерге, қызығушылықтары мен жасына байланысты.
Мектепке дейінгі дайындықтың барлық топтарында серуеннің құрылымы сақталады:
1. Бақылау.
2. Сырттағы ойындар: 2-3 ұтқырлығы жоғары ойындар, 2-3 шағын және орта ұтқырлық ойындары, балалардың таңдауы бойынша ойындар, дидактикалық ойындар.
3. Қозғалысты, физикалық сапаны дамыту бойынша балалармен жеке жұмыс.
4. Участоктағы балалардың еңбегі.
5. Өз бетінше ойын әрекеті.
Жаяу жүру қысқа жоспарда жасалады және картаға жазылады. Бұл жоспарланған тапсырмаларды жүйелі түрде орындауға мүмкіндік берді. Бұл сонымен қатар жүруді жеңілдетеді.
Ұсыныс:
1 .. Егер балалар танымдық белсенділік пен психикалық стрессті күшейтуді қажет ететін сабақта болса, онда серуендеудің басында ашық ойындар, жүгіру, содан кейін бақылаулар жүргізген жөн.
2. Егер серуенге дейін физикалық немесе музыкалық әрекет болса, серуендеу байқаудан немесе тыныш ойыннан басталады.