"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Мерей" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Мерей" города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№6 «Құлпынай» мектепалды тобында қазақ тілі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеті Тақырыбы: «Отбасы»

23.12.2022

Мақсаты:

Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру:

қазақ тілінде айтылған сөздерді тыңдап, дұрыс айтады, есте сақтайды;

сөз тіркестерін түсінеді және сөздерді байланыстырып жаттығады; зат есімдерді жекеше және көпше түрінде қолданады; «Кімдікі?» деген сұраққа жауап беріп үйренеді;

Сөздік қорын молайту және белсендіру:

Ата, әже, ана, әке, қыз бала, ер бала, отбасы;

Қолданылған құралдар:теледидар, тақырыптық суреттер, ойыншықтар, саусақ театры, себет, шығармашылық жұмысқа арналған заттар,Луллий шеңбері, прищепкалар

Барысы:

  1. Шаттық шеңбері

Армысың,Алтын күн!

Армысың, Көк аспан!

Армысың, Жер-Ана!

Армысыздар, қонақтар!

2. «Жақсы-тамаша» әдісі (балалардың көңіл-күйлерін көтеру)

3. «Көңілді доп» сұрақ-жауап әдісі

- Қазір қандай жыл мезгілі?

- Күзде ауа-райы қандай болады?

- Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?

-Қазір күздің қай айы?

(толық жауап беруін қадағалау, үйрету)

4. Жаңа тақырыпты ашу (түстерді қайталау арқылы)

«Жасырын шаршы» әдісі

Сөзтіркестер жасау: сары балапан, қызыл алма, жасыл ағаш, көк доп;

Шаршаның артында отбасы суреті жасырылғанын табады.

  • Суретте кім бар? (атайды)
  • 1 сөзбен қалай атаймыз?
  • Мынау отбасыда неше адам бар?
  • Атап шығайықшы (ата, әже ....)

«Кішкентай отбасы - үлкен отбасы»ұғымын түсіндіру

  • Ал, қазір теледидарға назар аударайық. Қазір Даша мен Алина өз отбасылары туралы айтып береді (балалардың әңгімесін тыңдау)

( 1,2,3,4 сандарын атап, топқа бөлінеді)

Мнемосызба арқылы сөйлемдер құрастыру:

Ата теледидар көреді. Әже тоқаш пісіреді. Ана ыдыс жуады. Әке кітап оқиды.

5. «Кімдікі?» Д/О

Мақсаты: Кімдікі? деген сұраққа дұрыс жауап беріп үйренеді;сөзтіркестер құрастырады;

Құралдар: ойыншықтар: моншақ, айна, орамал, очки, кітап, қамшы,

Моншақ ананікі, орамал әженікі....

6.Сергіту сәті: Отбасы мүшелері

7. «Лулий шеңбері» тапсырмасы Кімдікі? сұрағына жауап беріп үйренеді

- Жіп әженікі, ара әкенікі, моншақ ананікі, газет атанікі ....

8. Шығармашылық жұмыс: «Кімге не керек?»

1 топ: түрлі түсті макарондардан анаға моншақ жасайды

2 топ: дәстүрлі емес техникамен барғаны бояйды

3 топ: бөлшектер арқылы домбыра құрастырып, жапсырады

4 топ: Марблс тастарымен әженің орамалын сәндейді

Қорытынды: жұмыстарын мақтау, «Кімдікі?» сұрағымен сөзтіркес жасау

8. «Жақсы істер себеті-корзина добрых дел»

Балалар, қазір әр қайсың үйде қандай көмек атқаратындарың туралы айтып, мына себетке жүрекшелерді тастап отырамыз.

9. Мадақтау

Дайындаған:  қазақ тілі  мұғалімі   Дюсенбаева  Ж.С

 

Просмотров: 159


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст