Мақсаты:
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру:
қазақ тілінде айтылған сөздерді тыңдап, дұрыс айтады, есте сақтайды;
сөз тіркестерін түсінеді және сөздерді байланыстырып жаттығады; зат есімдерді жекеше және көпше түрінде қолданады; «Кімдікі?» деген сұраққа жауап беріп үйренеді;
Сөздік қорын молайту және белсендіру:
Ата, әже, ана, әке, қыз бала, ер бала, отбасы;
Қолданылған құралдар:теледидар, тақырыптық суреттер, ойыншықтар, саусақ театры, себет, шығармашылық жұмысқа арналған заттар,Луллий шеңбері, прищепкалар
Барысы:
Армысың,Алтын күн!
Армысың, Көк аспан!
Армысың, Жер-Ана!
Армысыздар, қонақтар!
2. «Жақсы-тамаша» әдісі (балалардың көңіл-күйлерін көтеру)
3. «Көңілді доп» сұрақ-жауап әдісі
- Қазір қандай жыл мезгілі?
- Күзде ауа-райы қандай болады?
- Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?
-Қазір күздің қай айы?
(толық жауап беруін қадағалау, үйрету)
4. Жаңа тақырыпты ашу (түстерді қайталау арқылы)
«Жасырын шаршы» әдісі
Сөзтіркестер жасау: сары балапан, қызыл алма, жасыл ағаш, көк доп;
Шаршаның артында отбасы суреті жасырылғанын табады.
«Кішкентай отбасы - үлкен отбасы»ұғымын түсіндіру
( 1,2,3,4 сандарын атап, топқа бөлінеді)
Мнемосызба арқылы сөйлемдер құрастыру:
Ата теледидар көреді. Әже тоқаш пісіреді. Ана ыдыс жуады. Әке кітап оқиды.
5. «Кімдікі?» Д/О
Мақсаты: Кімдікі? деген сұраққа дұрыс жауап беріп үйренеді;сөзтіркестер құрастырады;
Құралдар: ойыншықтар: моншақ, айна, орамал, очки, кітап, қамшы,
Моншақ ананікі, орамал әженікі....
6.Сергіту сәті: Отбасы мүшелері
7. «Лулий шеңбері» тапсырмасы Кімдікі? сұрағына жауап беріп үйренеді
- Жіп әженікі, ара әкенікі, моншақ ананікі, газет атанікі ....
8. Шығармашылық жұмыс: «Кімге не керек?»
1 топ: түрлі түсті макарондардан анаға моншақ жасайды
2 топ: дәстүрлі емес техникамен барғаны бояйды
3 топ: бөлшектер арқылы домбыра құрастырып, жапсырады
4 топ: Марблс тастарымен әженің орамалын сәндейді
Қорытынды: жұмыстарын мақтау, «Кімдікі?» сұрағымен сөзтіркес жасау
8. «Жақсы істер себеті-корзина добрых дел»
Балалар, қазір әр қайсың үйде қандай көмек атқаратындарың туралы айтып, мына себетке жүрекшелерді тастап отырамыз.
9. Мадақтау
Дайындаған: қазақ тілі мұғалімі Дюсенбаева Ж.С