«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының «Мерей» бөбекжайы» МКҚК
ГККП «Ясли-сад «Мерей»  города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№6 «Құлпынай» мектепалды тобында қазақ тілі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекеті Тақырыбы: «Отбасы»

23.12.2022

Мақсаты:

Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру:

қазақ тілінде айтылған сөздерді тыңдап, дұрыс айтады, есте сақтайды;

сөз тіркестерін түсінеді және сөздерді байланыстырып жаттығады; зат есімдерді жекеше және көпше түрінде қолданады; «Кімдікі?» деген сұраққа жауап беріп үйренеді;

Сөздік қорын молайту және белсендіру:

Ата, әже, ана, әке, қыз бала, ер бала, отбасы;

Қолданылған құралдар:теледидар, тақырыптық суреттер, ойыншықтар, саусақ театры, себет, шығармашылық жұмысқа арналған заттар,Луллий шеңбері, прищепкалар

Барысы:

  1. Шаттық шеңбері

Армысың,Алтын күн!

Армысың, Көк аспан!

Армысың, Жер-Ана!

Армысыздар, қонақтар!

2. «Жақсы-тамаша» әдісі (балалардың көңіл-күйлерін көтеру)

3. «Көңілді доп» сұрақ-жауап әдісі

- Қазір қандай жыл мезгілі?

- Күзде ауа-райы қандай болады?

- Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?

-Қазір күздің қай айы?

(толық жауап беруін қадағалау, үйрету)

4. Жаңа тақырыпты ашу (түстерді қайталау арқылы)

«Жасырын шаршы» әдісі

Сөзтіркестер жасау: сары балапан, қызыл алма, жасыл ағаш, көк доп;

Шаршаның артында отбасы суреті жасырылғанын табады.

  • Суретте кім бар? (атайды)
  • 1 сөзбен қалай атаймыз?
  • Мынау отбасыда неше адам бар?
  • Атап шығайықшы (ата, әже ....)

«Кішкентай отбасы - үлкен отбасы»ұғымын түсіндіру

  • Ал, қазір теледидарға назар аударайық. Қазір Даша мен Алина өз отбасылары туралы айтып береді (балалардың әңгімесін тыңдау)

( 1,2,3,4 сандарын атап, топқа бөлінеді)

Мнемосызба арқылы сөйлемдер құрастыру:

Ата теледидар көреді. Әже тоқаш пісіреді. Ана ыдыс жуады. Әке кітап оқиды.

5. «Кімдікі?» Д/О

Мақсаты: Кімдікі? деген сұраққа дұрыс жауап беріп үйренеді;сөзтіркестер құрастырады;

Құралдар: ойыншықтар: моншақ, айна, орамал, очки, кітап, қамшы,

Моншақ ананікі, орамал әженікі....

6.Сергіту сәті: Отбасы мүшелері

7. «Лулий шеңбері» тапсырмасы Кімдікі? сұрағына жауап беріп үйренеді

- Жіп әженікі, ара әкенікі, моншақ ананікі, газет атанікі ....

8. Шығармашылық жұмыс: «Кімге не керек?»

1 топ: түрлі түсті макарондардан анаға моншақ жасайды

2 топ: дәстүрлі емес техникамен барғаны бояйды

3 топ: бөлшектер арқылы домбыра құрастырып, жапсырады

4 топ: Марблс тастарымен әженің орамалын сәндейді

Қорытынды: жұмыстарын мақтау, «Кімдікі?» сұрағымен сөзтіркес жасау

8. «Жақсы істер себеті-корзина добрых дел»

Балалар, қазір әр қайсың үйде қандай көмек атқаратындарың туралы айтып, мына себетке жүрекшелерді тастап отырамыз.

9. Мадақтау

Дайындаған:  қазақ тілі  мұғалімі   Дюсенбаева  Ж.С

 

Просмотров: 229


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст