№ 3 қосымша ішкі бақылау жөніндегі есепке
«Мерей» балабақшасының 2022 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша іс-шаралардың орындалуы туралы есеп |
|||||
№ п/п |
Орындалған іс-шаралар |
саны |
|||
1.. Бақылау іс-шараларының нәтижелері туралы ақпарат (ішкі бақылау қорытындылары бойынша ) |
|
||||
1. |
Өткізілген бақылау іс-шараларының саны: |
0 |
|||
1.1. |
бекітілген жылдық бақылау іс-шаралар жоспарына сәйкес |
|
|||
1.2. |
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына мониторинг нәтижелері бойынша |
|
|||
2. |
Бақылау іс-шаралары объектілерінің саны: |
0 |
|||
2.1. |
жергілікті атқарушы органдар |
|
|||
2.2. |
ведомстволық бағынысты ұйымдардың |
|
|||
2.3. |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін, жеке тұлғалар |
|
|||
2.4. |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін заңды тұлғалар (мемлекеттік органдар немесе ведомстволық бағынысты ұйымдар болып табылмайтын) |
|
|||
3 |
Анықталған бұзушылықтар саны, олардың барлығы: |
0 |
|||
3.1. |
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу фактілері |
|
|||
3.2. |
Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мерзімдерін бұзу фактілері |
|
|||
3.3. |
бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген құжаттардың толық топтамасы болмаған кезде мемлекеттік қызметтер көрсету фактілері |
|
|||
3.4. |
бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделмеген құжаттарды талап ету фактілері |
|
|||
3.5. |
ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап ету фактілері |
|
|||
3.6. |
мемлекеттік қызметтер көрсету рәсімдерін (бизнес-процестерін) бұзу фактілері |
|
|||
3.7. |
Мемлекеттік қызмет көрсетуден негізсіз бас тарту фактілері |
|
|||
3.8. |
мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартында көзделген жұмыс кестесін сақтамау |
|
|||
3.9. |
тегін ұсынуға Қазақстан Республикасының заңдарымен кепілдік берілген ақылы негізде мемлекеттік қызмет көрсету |
|
|||
3.10. |
мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың өзге де талаптарын бұзу фактілері |
|
|||
4. |
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылданған бұзушылықтар саны |
0 |
|||
5. |
Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде бұзылған құқықтарды қалпына келтірген адамдардың саны |
0 |
|||
6. |
Бақылау іс шаралары барысында анықталған шағымдарды қарау мерзімдерін бұзу саны |
0 |
|||
7. |
Бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша салынған тәртіптік жазалардың саны: |
0 |
|||
7.1. |
ескерту |
|
|||
7.2. |
сөгіс |
|
|||
7.3. |
қатаң сөгіс |
|
|||
7.4. |
толық емес қызметтік сәйкестік туралы ескерту |
|
|||
7.5. |
лауазымын төмендету |
|
|||
7.6. |
атқаратын қызметінен босату |
|
|||
8. |
Тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны, олардың барлығы: |
0 |
|||
8.1. |
жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері |
|
|||
8.2. |
ведомстволық бағынысты ұйымдардың қызметкерлері |
|
|||
8.3. |
өзге тұлғалар |
|
|||
9. |
Бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша әзірленген ұсынымдар саны, олардың барлығы: |
0 |
|||
9.1. |
орындалған |
|
|||
9.2. |
орындалмаған |
|
|||
2. Анықталған мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдерінің, оның ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі және ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органдар белгілеген бұзушылықтардың жалпы саны |
|||||
№ |
Орындалатын іс-шаралар |
|
|||
10 |
Белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны, барлығы, оның ішінде: |
0 |
|||
10.1 |
көрсетілетін қызметті берушілердің (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) белгіленген мерзімдерін бұза отырып, қағаз түрінде көрсеткендердің барлығы, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
10.2 |
белгіленген мерзімдерді бұза отырып электрондық түрде көрсетілген («электрондық үкімет» арқылы www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
10.3 |
Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық түрде белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген («электрондық үкімет» веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
10.4 |
Мемлекеттік корпорация арқылы белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
11 |
Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мерзімдерін бұзу саны, барлығы, оның ішінде: |
0 |
|||
11.1 |
көрсетілетін қызметті берушілердің (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) бас тартуының белгіленген мерзімдерін бұза отырып, қағаз түрінде көрсеткендердің барлығы, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
11.2 |
белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген бас тартуларды электрондық түрде ("электрондық үкімет" арқылы www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
11.3 |
Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық түрде бас тартудың белгіленген мерзімдерін бұза отырып көрсетілген ("электрондық үкімет" веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызмет және ақпараттық жүйенің атауы |
|
|||
11.4 |
Мемлекеттік корпорация арқылы бас тартудың белгіленген мерзімдерін бұза отырып көрсетілген барлық, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
0 |
|||
|
Мемлекеттік қызметтің атауы |
|
|||
3. Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына шағымдардың саны туралы ақпарат |
|||||
12 |
Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына шағымдардың саны-барлығы, оның ішінде: |
0 |
|||
12.1 |
қағаз түрінде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
|
|||
12.2 |
электрондық түрде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
|
|||
12.3 |
Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша: |
|
|||
13 |
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдардың түсу көздері: |
0 |
|||
13.1 |
жеке тұлғалардан |
|
|||
13.2 |
мемлекеттік органдардан |
|
|||
13.3 |
заңды тұлғалардан |
|
|||
13.4 |
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның тапсырмалары облыс әкімдігінен |
|
|||
13.5 |
|
||||
13.6 |
бұқаралық ақпарат құралдарынан |
|
|||
13.7 |
басқа көздерден |
|
|||
14 |
Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына адамдардың шағымдарын қарау мерзімдерін бұзу саны, барлығы, оның ішінде: |
0 |
|||
14.1 |
қағаз түрінде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
|
|||
14.2 |
электрондық түрде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
|
|||
14.3 |
Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша: |
|
|||
4. Көрсетілетін қызметті алушылардың қалпына келтірілген құқықтары және көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша түсіндіру іс-шараларын жүргізуі бойынша ақпарат |
|||||
15. |
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылданған бұзушылықтар саны |
|
|||
16. |
Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде бұзылған құқықтарды қалпына келтірген адамдардың саны |
|
|||
17 |
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндіру іс-шараларының саны (17.1.+ 18) |
0 |
|||
17.1 |
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мәселелері бойынша семинар-кеңестер, "дөңгелек үстелдер", брифингтер, конференциялар өткізілді |
|
|||
18 |
Мемлекеттік қызметтерді алу тәртібі мен мүмкіндіктері туралы ақпаратты БАҚ-та орналастыру |
0 |
|||
18.1 |
теледидарда |
|
|||
18.2 |
радио |
|
|||
18.3 |
газеттерде және басқа да баспа басылымдарында |
|
|||
18.4 |
әлеуметтік желілерде: Instagram, Facebook, байланыста (бір парақта 1000-нан астам жазылушы бар) |
|
|||
18.5 |
Тікелей эфирде |
|
|||
19. |
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша халықты түсіндіру іс-шараларымен қамту |
|
|||
20. |
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен адамдардың саны |
1 |