"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Көкшетау қаласының "Мерей" балабақшасы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын
Государственное коммунальное казенное предприятие "Детский сад "Мерей" города Кокшетау при отделе образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

№ 3 қосымша ішкі бақылау жөніндегі есеп. «Мерей» балабақшасының 2022 жылғы мемлекеттік қызметтер бойынша іс-шаралардың орындалуы туралы есеп

17.02.2023

№ 3 қосымша  ішкі бақылау жөніндегі есепке

     

«Мерей» балабақшасының   2022 жылғы  мемлекеттік  қызметтер бойынша  іс-шаралардың орындалуы  туралы есеп

 
       

№ п/п

Орындалған  іс-шаралар

саны

 
 

1.. Бақылау іс-шараларының нәтижелері туралы ақпарат

(ішкі бақылау қорытындылары бойынша )

 

 

1.

 Өткізілген бақылау іс-шараларының саны:

0

 

1.1.

бекітілген жылдық бақылау іс-шаралар жоспарына сәйкес

 

 

1.2.

мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына мониторинг нәтижелері бойынша

 

 

2.

Бақылау іс-шаралары объектілерінің саны:

0

 

2.1.

жергілікті атқарушы органдар

 

 

2.2.

 ведомстволық бағынысты ұйымдардың

 

 

2.3.

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін, жеке тұлғалар

 

 

2.4.

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін заңды тұлғалар (мемлекеттік органдар немесе ведомстволық бағынысты ұйымдар болып табылмайтын)

 

 

3

Анықталған бұзушылықтар саны, олардың барлығы:

0

 

3.1.

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзу фактілері

 

 

3.2.

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мерзімдерін бұзу фактілері

 

 

3.3.

бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген құжаттардың толық топтамасы болмаған кезде мемлекеттік қызметтер көрсету фактілері

 

 

3.4.

бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделмеген құжаттарды талап ету фактілері

 

 

3.5.

ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап ету фактілері

 

 

3.6.

мемлекеттік қызметтер көрсету рәсімдерін (бизнес-процестерін) бұзу фактілері

 

 

3.7.

Мемлекеттік қызмет көрсетуден негізсіз бас тарту фактілері

 

 

3.8.

мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартында көзделген жұмыс кестесін сақтамау

 

 

3.9.

тегін ұсынуға Қазақстан Республикасының заңдарымен кепілдік берілген ақылы негізде мемлекеттік қызмет көрсету

 

 

3.10.

мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың өзге де талаптарын бұзу фактілері

 

 

4.

Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылданған бұзушылықтар саны

 0

 

5.

Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде бұзылған құқықтарды қалпына келтірген адамдардың саны

 0

 

6.

Бақылау іс шаралары барысында анықталған шағымдарды қарау мерзімдерін бұзу саны

 0

 

7.

Бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша салынған тәртіптік жазалардың саны:

0

 

7.1.

 ескерту

 

 

7.2.

 сөгіс

 

 

7.3.

 қатаң сөгіс

 

 

7.4.

толық емес қызметтік сәйкестік туралы ескерту

 

 

7.5.

лауазымын төмендету

 

 

7.6.

атқаратын қызметінен босату

 

 

8.

 Тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны, олардың барлығы:

0

 

8.1.

 жергілікті атқарушы органдардың қызметкерлері

 

 

8.2.

 ведомстволық бағынысты ұйымдардың қызметкерлері

 

 

8.3.

 өзге тұлғалар

 

 

9.

Бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша әзірленген ұсынымдар саны, олардың барлығы:

0

 

9.1.

орындалған

 

 

9.2.

орындалмаған

 

 

2. Анықталған мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдерінің, оның ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі және ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органдар белгілеген бұзушылықтардың жалпы саны

 

Орындалатын іс-шаралар

 

 

10

Белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны, барлығы, оның ішінде:

0

 

10.1

көрсетілетін қызметті берушілердің (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) белгіленген мерзімдерін бұза отырып, қағаз түрінде көрсеткендердің барлығы, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

10.2

белгіленген мерзімдерді бұза отырып электрондық түрде көрсетілген («электрондық үкімет» арқылы www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

10.3

Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық түрде белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген («электрондық үкімет» веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

10.4

Мемлекеттік корпорация арқылы белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

11

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мерзімдерін бұзу саны, барлығы, оның ішінде:

0

 

11.1

көрсетілетін қызметті берушілердің (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) бас тартуының белгіленген мерзімдерін бұза отырып, қағаз түрінде көрсеткендердің барлығы, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

11.2

белгіленген мерзімдерді бұза отырып көрсетілген бас тартуларды электрондық түрде ("электрондық үкімет" арқылы www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

11.3

Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық түрде бас тартудың белгіленген мерзімдерін бұза отырып көрсетілген ("электрондық үкімет" веб-порталын қоспағанда www.egov.kz, www.elicense.kz), барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызмет және ақпараттық жүйенің атауы

 

 

11.4

Мемлекеттік корпорация арқылы бас тартудың белгіленген мерзімдерін бұза отырып көрсетілген барлық, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

0

 

 

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

3. Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына шағымдардың саны туралы ақпарат

 

12

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына шағымдардың саны-барлығы, оның ішінде:

0

 

12.1

қағаз түрінде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

 

 

12.2

электрондық түрде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

 

 

12.3

Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:

 

 

13

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдардың түсу көздері:

0

 

13.1

жеке тұлғалардан

 

 

13.2

мемлекеттік органдардан

 

 

13.3

заңды тұлғалардан

 

 

13.4

мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның тапсырмалары

облыс әкімдігінен

 

 

13.5

 

 

 

13.6

бұқаралық ақпарат құралдарынан

 

 

13.7

басқа көздерден

 

 

14

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына адамдардың шағымдарын қарау мерзімдерін бұзу саны, барлығы, оның ішінде:

0

 

14.1

қағаз түрінде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

 

 

14.2

электрондық түрде көрсетілген, барлығы, оның ішінде қызмет түрлері бойынша:

 

 

14.3

Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілген қызметтердің барлығы, оның ішінде түрлері бойынша:

 

 

4. Көрсетілетін қызметті алушылардың қалпына келтірілген құқықтары және көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша түсіндіру іс-шараларын жүргізуі бойынша ақпарат

 

15.

Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылданған бұзушылықтар саны

 

 

16.

Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде бұзылған құқықтарды қалпына келтірген адамдардың саны

 

 

17

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндіру іс-шараларының саны (17.1.+ 18)

0

 

17.1

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мәселелері бойынша семинар-кеңестер, "дөңгелек үстелдер", брифингтер, конференциялар өткізілді

 

 

18

Мемлекеттік қызметтерді алу тәртібі мен мүмкіндіктері туралы ақпаратты БАҚ-та орналастыру

0

 

18.1

теледидарда

 

 

18.2

 радио

 

 

18.3

газеттерде және басқа да баспа басылымдарында

 

 

18.4

әлеуметтік желілерде: Instagram, Facebook, байланыста (бір парақта 1000-нан астам жазылушы бар)

 

 

18.5

Тікелей  эфирде

 

 

19.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша халықты түсіндіру іс-шараларымен қамту

 

 

20.

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен адамдардың саны

 1

 
Просмотров: 443


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст