Текст
Мақсаты: Дәстүрлі емес сурет салу тәсілдерін қолдана отырып, суреттегі күзгі орман бейнесін жеткізе білуге үйрету.
Тапсырмалар:
Тәрбиелік:
-суреттер жасай отырып, объектілер арасындағы байланысты көруге, оларды белгілі бір ретпен орналастыруға үйрету;
- балаларды мақта тампонымен шыршаға қарағай инелерін, көбік штамптарын қолданып ағаштарға жапырақ салуды үйрету;
- «Күз» тақырыбы бойынша сөздікті байыту және жетілдіру;
- түстер туралы білімдерін бекіту (қызыл, жасыл, қызғылт сары, сары, қоңыр түстермен таныстыру. Түстің нақты заттармен сәйкестігін үйрету.
Даму:
- балаларда табиғатқа деген танымдық қызығушылықты қалыптастыру;
- бақылау, ақыл-ой белсенділігін дамыту;
- қолмен жұмыс жасау дағдыларын дамытуға ықпал ету;
- балалардың шығармашылығы мен коммуникативті дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік:
- балалардың сурет салуға деген қызығушылығын және өз жұмысының нәтижесін қалыптастыру.
- балалардың ересектермен, балалармен, өзінің іс-әрекетімен ынтымақтастыққа деген оң көзқарасын қалыптастыру.
- бояумен жұмыс кезінде ұқыптылыққа тәрбиелеу;
- балаларда қуанышты эмоционалды көңіл-күй қалыптастыруға ықпал ету.
Материалдар мен жабдықтар: А4 форматындағы ағаш діңдері мен шыршалар бейнеленген бланкілер, пенопласт маркалары, мақта тампондары, гуашь (қызыл, қызғылт сары, жасыл, сары, ойыншықтар: қоян, шырша, ағаштар, шар моделі, арқан және түрлі-түсті шеңберлер, майлықтар
Алдын ала жұмыс: иллюстрациялар көру, серуенге күзгі ағаштар мен шыршаларды көру. Күзгі жапырақтары бар ойындар. Көркем шығармаларды оқып, күз туралы әндер айту. Табиғат бұрышындағы жарқын күзгі гүл шоғы.
Тікелей оқу қызметінің барысы:
Ұйымдастыру уақыты.
- Балалар, біз бүгін саяхатқа шығамыз.
- Біз орманға ұшамыз. Біз ол жерге әуе шарымен барамыз. Барлығымыз бірге шарды ұстап, сапарға шығайық, берік ұстайық, ұшамыз!
Доп, доп
Менің ауам
Фиджет мойынсұнғыш емес.
Доп дөңгелек,
Тегіс доп
Доп жұмсақ.
- Сонымен біз орманға ұшып кеттік (құстардың дауысы естіледі). Тыңдаңыз, балалар, құстар сайрайды, олар бізді орманда қуана қарсы алады.
- Балалар бізге қарап кірпі хат жіберді. Ашып, онда не жазылғанын білейік.
- Сәлем жігіттер. Мен сендерге жұмбақ жасағым келеді, мұқият тыңдаңдар:
Оның киім қазығы бар,
Барлық инелер, иә инелер.
Жануарлар: «Кірпі ағай
Ол аздап ұқсайды! «
- Мұқият ойланыңыз - бұл не? (Шырша)
Тәрбиеші: Дұрыс, жарайсыңдар, балалар! Орманда қандай шырша өскенін қараңыз. Барлығы жасыл тікенді инелерде. Жаңа күн сәулесімен жарықтандырылған! Балалар теледидар экранына қарайды. Жаңа жылдық шыршаның қандай жабайы жануарға ұқсайтынын қарастырайық Шуба - инелер, Ол бүгіледі - тікенді, Сіз оны қолыңызбен ала алмайсыз Бұл кім? (кірпі) дұрыс. Айтыңдаршы, шырша қандай бөліктерден тұрады? (дің, бұтақтар) Дұрыс. Ал шыршада тағы не бар? (Инелер) Жарайсыңдар, жақсы. Шыршадағы инелер - инелер. Бұл қандай түсті? (Жасыл) Жарайсыңдар. Ал дің? (қоңыр) қай жерде кеңірек? (төменде) қайда? (жоғары) Өте жақсы. Айтыңызшы, оның бұтағы қалай өседі? Жақсылап қараңыз (төмен). Жарайсыңдар балалар!