Мақсаты: өз отбасына деген сезімді қалыптастыру арқылы өзін-өзі тану компонентін дамыту.
Цель: Развитие компонента самосознания, через формирование чувства принадлежности к своей семье.
Міндеттер:
Оқыту: - Балалардың отбасы туралы, өмірдегі орны туралы түсініктерін жинақтау және бекіту;
-Өз мінез-құлқын басқарудың конструктивті тәсілдеріне, ережелер бойынша әрекет етуге үйрету;
- Балалардың қиялын және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- Түрлі формадағы өзін-өзі көрсету тәсілдерін үйрету.
Дамытушы: - Баланың өз ой-өрісін үйлестіруге ықпал ету, сана-сезімді дамыту.
- Өзін және басқаларды түсінуді дамыту;
- Мимика, қаңылтыр, пантомимика арқылы сезімдерді көрсете білуді дамыту; эмпатия сезімін дамыту;
Тәрбиелік: - Махаббат, жақындарына құрмет және отбасы үшін мақтаныш;
- Басқа отбасылар мен адамдарға төзімділік пен құрмет сезімін тәрбиелеу.
Задачи:
Обучающие:• Обобщать и закреплять представления детей о семье, о своем месте в жизни;
• Учить конструктивным способам управления собственным поведением, умению действовать по правилам;
• Развивать воображение и творческие способности детей.
• Обучить приемам самовыражения в различных формах.
Развивающие:• Способствовать гармонизации осознания ребёнком своего Я, развитие самосознания.
• Развивать умение понимать себя и других;
• Развивать умение проявлять чувства, используя мимику, жесты, пантомимику; развивать чувство эмпатии;
Воспитательные:• Прививать любовь, уважение к близким и гордость за свою семью;
• Воспитывать чувства толерантности и уважения к другим семьям и людям.
Материал: жұмсақ ойыншық, доп,жасыл, қызыл, медаль
Материалы: Мягкая игрушка для разминки, мяч,карточки зеленая,красная,медаль.
Жүргізуші: Құрметті қонақтар мен жарысқа қатысушылар, жанкүйерлер бүгінгі «Шынықсаң шымыр боласың» сайысымызға хош келдіңіздер! Отбасы.
Отбасы –үлкен мекеме
Әке,ана мереке.
Болсыншы деп тілеймін,
Отбасында береке.
Ведущий : Добрый день , уважаемые гости и хозяева . Сегодня наш праздник мы посвящаем дому ,семье .
Это для каждого из нас - самое главное и дорогое , самое нужное в жизни .
И если в доме царит взаимопонимание. доверие , тепло и уют , то это настоящее счастье .
И мы надеемся ,что именно такие семьи пришли к нам сегодня в гости .
Жүргізуші:Отбасы – адам баласының алтын діңгегі. Өйткені адам ең алғаш шыр етіп дүниеге келген сәтінен бастап, осында ер жетіп, отбасының тәрбиесін алады. Сондықтан да отбасы – адамзаттың аса қажетті, әрі қасиетті алтын мектебі. Отбасы мүшелерінің жас шамасы әр түрлі болса да, олардың арасында бір-бірімен рухани жақындығы, мақсат ынтымақтастығы бар.
Атақты қазақ ақыны Қасым Аманжолов өзінің жарына арнаған бір өлеңінде:
Отбасы – шағын мемлекет,
Мен – президент, сен – премьер,
дегені бар. Шынында, отбасы – ол да бір шағын мемлекет.
Ведущий : Семья – это родные друг другу люди, живущие вместе. Семья с первых минут нашего рождения находится рядом с каждым из нас.
Если нам плохо, трудно, если с нами случилось несчастье – кто нас выслушает, поможет, успокоит, даст совет, защитит?
Конечно же, родные нам люди: мамы, папы, бабушки, дедушки, братья, сестры – наша семья, самые близкие и дорогие нам люди, наша опора на всю жизнь.
Представление жюри
2. Жүргізуші:
Біз жиналдық,
Біз мықтымыз!
Жарысқа біз дайынбыз!
Таныстыру.
Сіздерді шеңберге шақырамын. Ата-аналар шеңбер бойымен тұрып, әрқайсысы өз есімін және балаңыздың есімін, балаңыздың жағымды қылығын атаңыз. Балаңыздың жағымды қылығын айтқан кезінде қандай әсерде болдыңыздар?
Знакомство.
-Передавая мячик по кругу , вы должны представить друг-друга : мам своего ребенка , кратко рассказав о нем ,а ребенок , в свою очередь ,расскажет нам о вас .
- Поднимите руки ,кто хорошо знает своих детей и никогда их ни с кем не перепутает. Замечательно , сейчас мы это проверим . Для этого дети становятся в круг и вытягивают руки .Родители , по очереди будут завязывать глаза , они должны будут на ощупь найти родные руки своего чада .
Ребята не должны помогать своим родителям , пусть наши мамы немного поволнуются .
Жүргізуші: Біздің аналарымыз жарайсыңдар, тапсырманы өте жақсы орындап , өз балаларын жақсы білетініңізді , бірақ олар туралы білетініңізді дәлелдеді !
Аналар үшін сұрақтар, балалар айтпайды:
- балалар тәрбиешілерінің аты ?
- балабақшадағы сіздің балаларыңыз қандай соңғы суреттер, ұсақ-түйектер жасады?
- балаңыздың сүйікті тағамы ?
- сіздің балаңыздың лақап аты
Ата-аналар жауап береді, ал балалар карточкаларды көтереді: жасыл-дұрыс жауап, Қызыл-дұрыс емес
Балаларға арналған сұрақтар. Ал сіз балалар өздерінің сүйікті аналарын білесіз бе ? Көрейік бұл тексереміз !
- сіздің анаңыздағы сүйікті гүлдер қандай ? Балалар жауап береді , ата-аналар түрлі-түсті карточкалардың көмегімен жауаптардың дұрыстығын көрсетеді .
- сіздің анаңыз қандай түсті: ашық немесе қара ?
- анам кім жұмыс істейді
- анам не ұнатады: теледидарды оқу немесе көру
- сіздің анаңыздағы сүйікті гүлдер қандай?
Ведущий : Наши мамы молодцы ,отлично справились с заданием и доказали всем , что вы отлично знаете своих детей , но все ли вы о них знаете !
Вопросы для мам , ребята не подсказывают:
-как зовут воспитателей детей
-какие последние рисунки, поделки делали ваши дети в детском саду
-любимое блюдо вашего ребенка
- любимое ласковое имя прозвище вашего ребенка
Родители отвечают ,а дети поднимают карточки: зеленая-правильный ответ ,красная- неправильный
Вопросы для детей
А вы дети все знаете о своих любимых мамах ? Давайте это проверим !
-какие любимые цветы у твоей мамы ?
Дети отвечают , родители с помощью цветных карточек показывают правильность ответов .
-какого цвета волосы у твоей мамы : светлые или темные ?
-кем работает твоя мама
- что больше любит мама: читать или смотреть телевизор
-какие любимые цветы у твоей мамы?
Жүргізуші:Шығармашылық сурет (отбасы туралы сурет салады)
Ведущий : Творческая работа (рисунок про семью )
Жүргізуші: Эстафета «3 аяқ» - Ана мен бала-Бәрі бірге жасалуы тиіс 2 жартысы . бірлесіп, бір-бірімен келісе білу. Мен 2 командаға бөлуді ұсынамын .Ана мен бала сызыққа айналады және жақын тұрған аяқтары бірге байланады. Музыкамен бағдарға дейін және кері жолды жеңу керек. Қандай команда тату және жылдам болатынын көрейік .
Ведущий : Эстафета «3 ноги»
- Мама и ребенок это 2 половинки , которые все должны делать вместе . сообща, уметь с друг с другом договариваться .
Я предлагаю разделиться на 2 команды .Мама и ребенок становятся в линию и рядом стоящие ноги связываются вместе.
Под музыку вам предстоит преодолеть путь до ориентиров и обратно . Посмотрим какая команда будет более дружной и быстрой .
Жүргізуші: жұмбақтар отбасы туралы.
1.Кітапты көп оқитын,
қызықты тарихи оқиғаларды жақсы білетін,
мақал-мәтелдерді жиі қолданып сөйлейтін,
немерелерін еркелетіп,
үнемі қасынан тастамай ертіп жүретін
Ақ сақалды кісіні кім дейміз? (АТА)
2.Біз үшін ең қымбатты, ең ардақты адам кім? (АНА)
3. Өзі салмақты, байсалды,
бос уақытын балалармен өткізгенді жақсы көреді, циркке, т.б. жерлерге апарады, отбасын қорғаушы, асыраушы, сақтаушы. Ол кім? (ӘКЕ).
4. Ол өте мейірімді, ақ шашты, дәмді тағамдар,
тәтті бауырсақ пісіреді,
бізге жылы қолғап, шұлық тоқиды,
ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді. Бұл кім? (ӘЖЕ).
Ведущий : Ребят а, отгадайте загадки про членов семьи.
Загадки: -1.Кто встает рано – рано
В доме с ней добро, тепло,
Дочку, сына одевает
Да и в садик провожает (мама)
2.Он машину ловко водит,
В стенку гвоздик заколотит,
Маме дома помогает,
И с детишками играет (папа) .
3.Кто ребята, отвечайте,
Вкусно готовит всегда,
Вяжет нам носки и кофты, брюки, юбки, свитера,
Кот Мурлыка под столом, поиграл её клубком (бабушка).
4.Носит медали он на груди,
Всем он на помощь стремится прийти,
Бабушка кличет его молодцом,
Стар он годами, а молод умом (дедушка).
Жүргізуші: Олар жайлы төреші,
Көрермендер өздері.
Ақ қарасын айырып,
Куә болды көздерің.
Құрметті қауым Әділқазы алқасына шешім қабылдауға уақыт береміз.
Қорытынды бөлім.
Заключительная часть.
Жаттығу «Мұндай нәзік сөздер». Әрбір тәрбиеленуші қолдарына ойыншық алып, оны көршісіне сол жақтан береді, бұл ретте эпитеттер айтылады: «Милый... Тамаша...Әдемі... Ақылды... Мейірімді...».
Упражнение «Такие нежные слова».
Каждый воспитанник , получая в руки игрушку, передает ее соседу слева, при этом произнося эпитеты:
«Милый... Удивительный...Красивая... Умная... Добрая...».
Қорытынды ойын: «Өз отбасыңызға және басқа отбасыларға қандай тілек айтасыз ?» (балалардың өз отбасына деген тілегі)
Заключительная игра: «Что бы вы хотели пожелать своей семье и семьям всех кто находится в нашем кругу?»
(пожелания детей своей семье)
Жүргізуші: Гүлдер-ғасырлар бойы , барлық елдерде махаббат белгісі. Махаббат гүл сияқты, құлпырып өз әсемдігін береді. Гүлге махаббат жылуын көп сыйласын,ол гүлдене береді.
Ведущий:Цветы являются символом любви во все века , во всех странах . Любовь подобна цветам - если она зацвела в тебе -тебе нужно делиться ею отдавать её . И чем больше ты её отдаёшь , тем больше она растет в тебе .
Әділқазыларға сөз беру.
Слово предоставляется жюри
Жүргізуші: Қиналғанда арқа сүйеп жүретін
Қуансамда барма басқа сүйеніш?
Қуансамда бірге жүріп қуанып,
Тірегімсің,ақылшымсың бір өзің!
Жанұям,үстем болсын мерейің
Табылмас жанашырым өзіңдей!
Бірлік пенен татулық,
Амандық пен денсаулық
Болсын бізбен әрдайым!
Ведущий: Вот и подошел к концу наш вечер ! я хочу пожелать вам чтобы праздник никогда не не заканчивался в вашей жизни и в вашей душе ! Пусть ваши лица устают только от улыбок.Пусть ваши дети будут послушны , а мужья внимательны ! Пусть ваш домашний очаг всегда украшают уют ,достаток, любовь , счастье!
Жүргізуші: Көңіл бөліп бұл жарысқа
Келгендерге көп рахмет.
Шын сезінген көрерменге мың рахмет.
- дей отырып, барлықтарыңызға дендеріңіз сау болсын. Сайысымызды аятаймыз. Келгендеріңізге көп рахмет